در رسانه | پویش «شب یلدا» در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پویش «شب یلدا» با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده‌های افراد دارای معلولیت در استان اجرا می‌شود.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به طولانی‌ترین شب سال گفت: پویش «شب یلدا» با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده‌های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه این پویش از امروز آغاز می‌شود، افزود: این پویش با هدف مشارکت جمعی، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان برگزار می‌شود.

رضایی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود مانند روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را برای برگزاری مناسب جشن باستانی یلدا به اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش تحویل دهند.

او اظهار کرد: در این پویش با هم افزایی و استفاده از پتانسیل مؤسسات خیریه در تأمین بسته‌های معیشتی برای شب یلدا، بازدید از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی با حضور خیرین، اکرام نیکوکاران و خیرین انجام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین افزود: مردم برای راحتی و دسترسی آسان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* کمک‌های نقدی خود را به دست بهزیستی استان برسانند.

کد خبر 70458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد