در رسانه |مددجویان بهزیستی استان بوشهر حمایت حقوقی می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با کانون وکلا دادگستری خبر داد و گفت: مددجویان بهزیستی استان بوشهر حمایت حقوقی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از خبرگزاری مهر، حسین اسدی راد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور حمایت حقوقی از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برای اجرایی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تفاهم نامه بهزیستی با کانون وکلا دادگستری منعقد شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر افزود: ارائه مشاور حقوقی و پیگیری دعاوی مطروحه در دادگستری استان بوشهر مربوط به مددجویان و معمولان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان بوشهر از مفاد این تفاهم است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا کانون وکلای دادگستری استان بوشهر به منظور ارائه مشاوره حقوقی به بهزیستی مساعدت لازم را مبذول کنند و مدت حضور وکلا در مرکز استان حداقل هفته‌ای دو بار و در شهرستان‌ها یک بار در هفته، در بهزیستی شهرستان‌ها حضور یابند.

اسدی راد گفت: علاوه بر آن اداره کل بهزیستی استان بوشهر متعهد می‌شود نسب به تهیه مقدمات استقرار وکلای دادگستری استان بوشهر اقدام لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: همه واحدهای اجرایی استان موظف به ارسال گزارش عملکرد این تفاهم نامه حداکثر تا پایان هرماه به مراکز ستادی خویش بوده و باید نهایت همکاری را در جهت اجرای این تفاهم نامه به عمل آورد.

کد خبر 70173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد