تولیدات افراد دارای معلولیت بسیار فاخر و ارزشمند است

به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ، نمایشگاه توانمندسازی افراد دارای معلولیت با حضور دکتر محمود حسینی پور استاندار مازندران، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، حجت الاسلام والمسلمین عالی مشاور استاندار مازندران، طوسی مدیر کل بانوان استانداری ، اسماعیلی مشاور استاندار در امور معلولین و دیگر مسوولان استانی در ساری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر محمود حسینی پور استاندار مازندران با بیان اینکه افراد دارای معلولیت توانمندی های زیادی دارند، گفت: خداوند توانایی هایی را در وجود این افراد گذاشته که اگر مسوولان استعدادهای آنان را شناسایی و کمک کنند می توانیم بخش زیادی از تولیدات را در کشور فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه افراد دارای معلولیت نیاز به پشتیبانی، حمایت و تسهیلات دارند، افزود: یک جلسه مجزا در ستاد تسهیل استانداری با حضور مدیرکل و همکاران بهزیستی برای توانمندسازی اشتغال مددجویان برگزار می شود که درآن شرایط اشتغال این افراد بررسی خواهد شد.

استاندار مازندران ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، طی هماهنگی انجام شده یک واحد صنعتی از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان به یکی از افراد توانمند دارای معلولیت این حوزه تخصیص پیدا کرد تا بتوانند در آن به تولید و اشتغالزایی بپردازند.

حسینی پور با تاکید براینکه تولیدات افراد دارای معلولیت بسیار فاخر و ارزشمند است، گفت: باید ساختاری را برای این افراد ایجاد کنیم که تولیدات خود را بصورت تضمینی بفروشند.

وی به فعالیت سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی مازندران از حوزه شهری فراتر رفته است و با طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی در مناطق روستایی و کم برخوردار حضور پیدا کرد که کار بزرگی است و در تمام سطح استان انجام می شود و امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسیری را فراهم کنیم تا عزیزان مددجو از همه امکانات به صورت عادلانه استفاده کنند.

استاندار مازندران به قانون 3 درصدی اشتغال افراد دارای معلولیت اشاره کرد و ادامه داد: در جلسه اخیر با معلولان ، رییس جمهور محترم بر اجرای قانون 3 درصد اشتغال افراد دارای معلولیت تاکید کرد و استانداری مازندران نیز طی جلسه ای روند بکارگیری افراد را بررسی و جهت اجرای کامل آن اقدامات لازم را انجام می دهد.

کد خبر 70085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد