نشست مدیرکل بهزیستی کردستان با اعضای شورای شهر قروه

مدیرکل ، معاون و کارشناس امور توانبخشی بهزیستی کردستان ، طی نشستی با اعضای شورای شهر ، رئیس بهزیستی و نماینده انجمن دفاع از حقوق معلولین باران قروه در محل اتاق مدیریت بهزیستی استان ، در خصوص همکاری در زمینه مناسب سازی فضای شهری و تحقق پروژه شهر بدون مانع به بحث و تبادل نظر پرداختند .

به گزارش روابط عمومی ، در ابتدا حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان اظهار داشت : وجه اشتراک بهزیستی و شورای شهر ، مردمی بودن آنها است . مردم انتظارات زیادی از بهزیستی و شورای شهر دارند و نیازهای خود را از طریق شورای حل اختلاف به ادارات و نهادهای دیگر منتقل می کنند.

نشست مدیرکل بهزیستی کردستان با اعضای شورای شهر قروه

وی تصریح کرد : لازمه عملی نمودن و محقق کردن نیازها و انتظارات مردم ؛ همسو شدن و تعامل داشتن بهزیستی و شورای شهر است. سپس دکتر مژگان مشفق ؛ معاون امور توانبخشی بهزیستی کردستان بیان کرد : در خصوص اجرایی شدن مصوبات مناسب سازی ، ذکر چند نکته الزامی می باشد . از جمله : همکاری و تشریک مساعی بهزیستی به عنوان عامل اجرای طرح شهید رجایی با ادارات و نهادها و بانکهای سطح شهرستان قروه در راستای مناسب سازی ، حضور یکی از اعضای شورای شهر قروه به عنوان عضو ثابت در جلسات مناسب سازی جهت پیگیری مصوبات و اشراف به دستورالعمل ها ، حضور مدیران دستگاه ها در جلسات مناسب سازی جهت اجرایی شدن مصوبات و پاسخگویی بیشتر به مردم و جامعه هدف .

نشست مدیرکل بهزیستی کردستان با اعضای شورای شهر قروه

در ادامه پرویز شاکری ؛ کارشناس مناسب سازی بهزیستی کردستان گفت : ادارات شهرستان قروه در بحث مناسب سازی و طرح شهید رجایی چندان موفق عمل نکرده اند و انتظار می رود اکنون که این شهرستان به عنوان پایلوت شهر بدون مانع انتخاب شده است ، بتوانند در مدت سه سالی که تعیین گردیده ، در راستای عملی نمودن مصوبات گام بردارند و این مهم میسر نمی گردد ؛ مگر با تعیین اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت و همکاری و تعامل مطلوب بهزیستی ، شورای شهر ، شهرداری ، ادارات و نهادهای سطح شهرستان .

در جریان این نشست ، صادق حسین زاده ؛ نماینده انجمن دفاع از حقوق معلولین باران و اعضای شورای شهر قروه نیز مطالبی را در خصوص مناسب سازی فضای شهری قروه و تخصیص بودجه و اعتبار جهت مناسب سازی پروژه های مختلف مطرح نمودند . منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 67431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد