توسط رئیس پذیرش و گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور صورت گرفت.
تشریح فعالیتها و اقدامات مدیریت شبانه پذیرش و هماهنگی گروههای هدف

امیری رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور از عملیاتی کردن شیوه نامه مدیریت شبانه در تمامی ادارات و مراکز تحت امر در شهرستانهای تابعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکترمحمد مهدی امیری رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در جریان سفر به استان اردبیل و دیدار با کارکنان مدیریت شبانه پذیرش و هماهنگی استان گفت:  ارائه خدمات در بهزیستی منوط به ساعت اداری نبوده و نخواهد بود، پذیرش افراد و ساماندهی آنها در ۲۴ ساعت شبانه روز تاییدی بر تلاش های همکاران ما در بهزیستی است و ارسال شیوه نامه مدیریت شبانه و ساماندهی این موضوع بر ارائه خدمات به گروه های هدف، پذیرش و تکریم ارباب رجوع در ساعات غیر اداری تاکید دارد.

رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور اظهار نمود: رسیدن به این هدف نیازمند هماهنگی و همکاری درون سازمانی، بین بخشی و دستگاه های اجرایی دیگر دارد  لذا انتظار می رود با مطالعه کامل و جامع این شیوه نامه  و توجیه همکاران خود توسط معاونین و روسای شهرستانهای تابعه، بتوان گامهای موثر در کسب رضایت جامعه هدف برداشت.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: پاسخگو بودن به مطالبات جامعه هدف، اقناع ارباب رجوع، شفافیت، دقت و داشتن اطلاعات جامع از نکاتی هستند که حتما باید مد نظر کارکنان به ویژه کارکنان واحد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف در سطح استان ها  قرار گیرد.

وی شفافیت بالا در فعالیت‌ها و دقت در شناخت خواسته‌های نیازمندان را از مهم‌ترین محورهای ارائه خدمات به مراجعان در ستاد پذیرش بهزیستی عنوان کرد و افزود: ارجاع صحیح، تسهیل امور و دستورالعمل‌های ذیربط مددجویان،  منوط به داشتن اطلاعات جامع و کامل و شناخت صحیح کارکنان پذیرش و هماهنگی از سازمان می‌باشد.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی کشور تعامل و ارتباط با سایر دستگاه‌ها و  استفاده از منابع مختلف جامعه را در رفع نیازها و مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت:  قانون، دستگاه‌ها و اشخاص، همگی منابعی هستند که می‌توان در راستای رفع نیازهای جامعه هدف بهره جست و علاوه بر این، استفاده از ظرفیت‌های استانی در زمینه تحقق ماموریت‌های سازمانی بالاخص کسب رضایت ولی نعمتان از جمله امورات مهم محسوب می شوند.

وی یادآور شد : در حقیت مدیریت شبانه بجای مدیریت واحد تصمیم گیری کرده و دستورات لازم در خصوص  رسیدگی به مطالبات مددجویان، ساماندهی و ارجاع درست افراد به واحدهای تخصصی مربوطه را بعهده دارندکه در این زمینه بهتر است  تمامی معاونین و روسای شهرستانها همکاری لازم را با این واحد بعمل آورند.

کد خبر 67312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد