دیدار مردمی رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با افراد جامعه هدف بهزیستی استان اردبیل

محمد مهدی امیری رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور طی سفر دو روزه خود به استان اردبیل با تعدادی از افراد جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی استان دیدار و گفتگو گرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر امیری رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در جریان ملاقات مردمی با مددجویان و ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان از حمایت های سازمان بهزیستی در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات مددجویان خبر داد.

 درحاشیه این دیدار حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان ضمن تشریح برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته از طریق میز های خدمت بهزیستی به افراد تحت پوشش گفت: غالب درخواست های مددجویان در زمینه پرداخت کمک هزینه درمان، مساعدت مالی، وام، ودیعه مسکن و اشتغال بودندکه مقرر شد تمامی این درخواست ها دراسرع وقت احصاء و به منظور رسیدگی و رفع آنها اقدام گردد.

مدیرکل بهزیستی استان از برپایی میز های خدمت در سطح استان خبر داد وگفت: با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۱۰ مورد میز خدمت در مساجد و ۶ مورد هم در ادارات بهزیستی برگزار گردیده است.

رضایی تعداد مراجعین به میزهای خدمت را ۵ هزار و ۴۸۵ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد ۳ هزار و ۲۲۸ نفردر حوزه توانبخشی، یک هزار و۷۴۱ مورد مربوط به حوزه امور اجتماعی و ۱۴۳ مورد هم مربوط به حوزه پیشگیری می باشد.

کد خبر 67220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد