معیشت ، اجاره بها و درمان سه درخواست جامعه هدف در ملاقات های حضوری

محمد مهدی امیری به منظور شرکت در شورای اداری ، بازدید و دیدار مددجویان ، دیدار با کارشناسان اداره پذیرش و پرپایی میزخدمت به استان سمنان سفر کرده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، شورای اداری با حضور محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروهای هدف سازمان بهزیستی کشور برگزار شد .

 امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه هدف سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری ضمن تبریک ایام ، خدا قوت ، تقدیر از فراهم شدن زمینه حضور در استان سمنان و تبریک روز جهانی عصای سفید ابراز داشتند : شناخت از استان ، جامعه هدف و موقعیت جغرافیایی استان وجود دارد و باید از ارئه خدمات مطلوب به جامعه هدف در این استان تقدیر و تشکر کرد .

وی با بیان این موضوع که اداره پذیرش و هماهنگی در صف مقدم خدمت رسانی به جامعه هدف است ادامه دادند : شرایط اقتصادی موجود بیش از همه در جامعه هدف قابل مشاهده است و این امر نیازمند کار است چون امید و انتظار توانخواهان در این موقعیت به سازمان بهزیستی است .

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه هدف سازمان بهزیستی کشور با بیان این  مطلب که رویکرد اصلی سازمان بهزیستی کشور توانمندسازی جامعه هدف است و در این راه  نیاز است از افکار جزیره ای پرهیز شود و همه حوزه ها پای کار باشند افزودند : نیروهای توانمند و دارای اختیار ، اشرافیت نیرو به دستورالعمل ها و قوانین و آشنایی کامل با معاونت ها شرایط معرفی کارشناس میز خدمت است که انتظار می رود این شرایط در معرفی افراد توسط معاونین به اداره پذیرش مد نظر قرار گرفته شود .

امیری یکی دیگر از وظایف مهم اداره هماهنگی گروه هدف را پذیرش مددجویان و معرفی به مراکز تحت نظارت عنوان و گفتند : این فعالیت نیازمند همکاری و همراهی درون و برون سازمانی است و انتظار می رود معاونین نیازهای خود در این حوزه را مکتب اعلام نمایند تا بتوان خدمات مطلوبی به توانخواهان و مراجعه کنندگان ارائه گردد .

این مقام مسئول افزود : یکی از خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی کشور ، مدیریت شبانه است ، وی در توضیح این خدمت گفت : مدیریت شبانه به این معنا است که خدمات و پیگیری درخواست های مددجویی باید شبانه روزی باشد و منوط به ساعت اداری نباشد که این موضوع مورد انتظار و تاکید ریاست سازمان نیز است و حسن انجام این کار نیازمند مدیریت در استان ها دارد .

وی معیشت ، اجاره بها و درمان را بیشترین درخواست های عنوان شده در ملاقات حضوری و میزخدمت در کشور بیان و انتظارت خود را در این بخش عنوان کرده و اظهار داشتند : یکی از مهمترین ادارت در افزایش میزان رضایتمندی جامعه هدف ادارات پذیرش است و یکی از ابزارهای موفقیت در کسب رضایتمندی توانخواهان و تسریع درخواست ها گسترش دولت الکترونیک می باشد که سازمان به جد پیگیر ارتقاء این موضوع در سطح کشور است و به زودی شاهد اتفاقات خوشایندی در این موضوع هستیم .

امیری در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی ، شهرستانی و کارشناسان بهزیستی استان یکی از راه های موثر در خدمت رسانی موفق به جامعه هدف را همکاری و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی و به ویژه جلب و جذب مشارکت های مردمی عنوان که بازوان توانمند سسازمان در این موضوع را اداره مشارکتها بیان داشتند .

دکتر منطقی مدیرکل در جلسه شورای اداری ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حضور محمد مهدی امیری در استان سمنان گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی در حوزه پذیرش و هماهنگی در شش ماهه نخست امسال داشته و گفتند : مجموع نامه‌های دریافتی در اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان دو هزار و ۹۳۰ نامه بوده است که شامل نامه های سامد ۱۵۷ نامه ، دفتر مقام معظم رهبری۱۰ نامه ، بهزیستی کشور ۲۵ نامه و از نمایندگان مجلس ۱۸ نامه ، استانداری ۲۴ نامه ، نماینده ولی فقیه۲ نامه ، پذیرش ۱۱۳ نفر از طریق برگزاری کمیته توانبخشی و پذیرش ۱۳ نفر از طریق کمیته اجتماعی به مراکز شبانه روزی و دیدار دو هزار و ۹۱۱ نفر با مدیرکل و روسای شهرستان ها در قالب میزخدمت و انتقال پذیرش ۲۵ نفر و انتقال پرونده ۴۳ نفر و پیگیری مفقودین۱۳۸ نفر عنوان داشتند .

وی وسعت و پراکندی استان و جمعیت را یکی از مهمترین مسائل و مشکلات خدمت رسانی مطلوب به ویژه بازدید و خدمات حضوری به جامعه هدف بیان و در ادامه به برخی دیگر از مشکلات و درخواست های استان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف پرداختند .

هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش  و هماهنگی بهزیستی استان در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این اداره در یک ساله گذشته پرداخته و پیشنهاداتی را بمنظور تسریع و کاهش درخواست ها و چالش های حوزه کاری خود پرداختند .

در ادامه جلسه معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی به ارائه مسائل ، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود پرداخته و رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه هدف به توضیحاتی در این خصوص پرداخته و سوالاتی را مطرح کردند . .

کد خبر 66825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد