دیدار زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی با آقا زیارتی فرماندار شهرستان فراهان

محمد زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی با فرماندار شهرستان فراهان دیدار و طی نشستی در خصوص بررسی و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی با یکدیگر گفتگو نمودند.

در این نشست زیدوند در خصوص عملکرد بهزیستی استان  ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی (مستمری بگیران ، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی و ارایه خدمات نگهداری توانخواهان) مطالبی را عنوان نمود و گفت: سازمان بهزیستی همواره با پیگیری مداوم سعی بر حل مشکلات جامعه هدف دارد و امیدواریم در مسیر خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف، تمامی نهادهای اجرایی استانی و شهرستانی همکاری لازم را داشته باشند

 آقا زیارتی  فرماندار شهرستان نیز در این نشست  با اشاره به نقش بهزیستی در راستای فقرزدایی گفت: بهزیستی می توانند با حمایت های مردمی فعالیت های خود را در رسیدگی به محرومین گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقر زدایی مثمر ثمر باشد.

آقا زیارتی در ادامه خواستار اهتمام مسئولان بهزیستی به برنامه ریزی فعالیت ها متناسب با وضعیت بومی، فرهنگی و منطقه ای شهرستان شد و در خصوص همراهی و حمایت از طرح ها، برنامه ها و فعالیت های بهزیستی در شهرستان نیز قول مساعد داد.

گفتنی است در پایان این دیدارفرماندار شهرستان به همراه سرپرست بهزیستی استان ضمن حضوردر جلسه اداری  بهزیستی  با کارکنان بهزیستی شهرستان فراهان نیز دیدار وگفتگو نمودند .

کد خبر 66746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد