بندرعباس| تعامل دو سویه بهزیستی و اداره آموزش فنی و حرفه ای

با هدف ایجاد زمینه اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش ، سرپرست بهزیستی بندرعباس طی نشستی صمیمانه با مصطفی افتخاری رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت ها و فرصتهای موجود در سایر دستگاههای اجرایی و نیز به منظور ایجاد زمینه اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش ، صفورا دریا پیمای هرمزی طی نشستی صمیمانه با مصطفی افتخاری رئیس مرکز اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندرعباس در محل دفتر مدیریت وی دیدار و گفتگو کرد .

دریا پیما درجریان برگزاری این نشست به تشریح و معرفی خدمات  سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت : تعامل و همراهی سازنده بهزیستی و فنی و حرفه ای می تواند سبب انسجام ، ارتقاء و افزایش دانش فنی و مهارت های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی گردد .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود : بهره مندی و استفاده از کلاسهای آموزشی و مهارت آموزی می تواند شرایط ورود مددجویان بهزیستی را به بازار کار افزایش دهد .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در ادامه این نشست با همراهی افتخاری رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان از کارگاههای مهارت آموزی و آموزشی این مرکز دیدن کرد و با توضیحات افتخاری در جریان شرایط پذیرش کارآموزان و  نحوه برگزاری کلاسها  و استفاده مددجویان از این ظرفیتها قرار گرفت .

گفتنی است: استفاده جامعه هدف سازمان  از ظرفیت کارگاه های مهارت آموزی و آموزشی ، تمدید گواهی نامه های آموزشی مددجویان و ارائه آموزشها و برگزاری کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای در مراکز ترک اعتیاد موضوع ماده 15 و 16 از جمله مهمترین محورهای این نشست و دیدار بود .

کد خبر 66707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد