کمک های خیرین به دست نزدیک به هزار دانش آموز نیازمند زنجانی رسید

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در آستانه بازگشایی مدارس و فرارسیدن ماه مهر از توزیع ۹۲۶ بسته تحصیلی شامل کوله پشتی ولوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: خیرین در این امر خیر نزدیک به ۵میلیارد ریال مشارکت داشتند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی بابیان اینکه هیچ کودکی نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل و کسب دانش باز بماند، تصریح کرد: با تعاملی که با آموزش و پرورش صورت پذیرفته، کودکان تحت پوشش با معرفی بهزیستی بصورت رایگان مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: تهیه وانتخاب کوله پشتی ها به همراه لوازم التحریر با توجه به مقطع تحصیلی و جنسیت دانش آموزان از بهترین کالاها و تولیدات داخلی تهیه شده است.

حسینی با تاکید بر این‌که طرح حامی یکی از بهترین طرح های بهزیستی جهت حمایت از کودکان نیازمند است گفت : خیرین می توانند در یاری رسانی به خانواده ایتام، نیازمند و کودکان کار با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین نیک اندیش می توانند از کد دستوری   #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک  دانش آموزان نیازمند و اقشار آسیب پذیر استفاده کنند.

کد خبر 65566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد