تجلیل از کارکنان اورژانس اجتماعی زرند

به مناسبت هفته دولت و در سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی در کشور،  علیرضاوحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان زرند  و کارشناس مسئول دفتر فوریت های استان با حضور در اورژانس اجتماعی این شهرستان از کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان زرند به نمایندگی از همکاران پرتلاش اورژانس اجتماعی سراسر استان با اهدای لوح ؛ تقدیر و تشکر نمود.

دکتر علیرضا وحیدزاده در این دیداربا اشاره به حساسیت کار اورژانس اجتماعی بیان کرد : اورژانس اجتماعی یکی از مهم‌ترین سیستم‌های تخصصی سازمان بهزیستی محسوب می‌شود که نیازمند توجه ویژه می باشد. 

وی اذعان داشت : اورژانس اجتماعی بقیه واحدها را تغذیه می کند به همین دلیل باید با دید ویژه به آن نگاه کرد. 

ایشان اظهار داشت : تلاش شده است تا سیستم ورودی تا حد امکان قوی و تخصصی ایجاد شود و برای تقویت اورژانس اجتماعی در ۶ ماه اخیر ۶۷ نفر نیروی تخصصی برای مداخلات اجتماعی مشغول به کار شدند که با توجه به ارزیابی های انجام شده، پرسنل اورژانس اجتماعی از نظر علمی جایگاه بالایی در سازمان دارند.

شایان ذکر است اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان زرند از آبان ماه ۱۳۸۷ در این شهرستان با دو نیرو شامل یک و مددکار و یک روانشناس فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر شامل۴ روانشناس و ۴مددکار اجتماعی می باشد.

کد خبر 64814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد