نامگذاری یک کوچه در زرند به نام شهید دکتر فیاض بخش

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در راستای احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان و به مناسبت هفته دولت ،به پیشنهاد رضا محمودی نسب رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند و با هماهنگی و همکاری شورای شهر و شهرداری شهرستان زرند نام کوچه اداره ی بهزیستی را به نام شهید والا مقام شهید محمدعلی فیاض بخش مزین گردید

آیین رونمایی از تابلوی این کوچه با حضور دکتر وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، نورالدینی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان زرند برگزار شد. 

شایان ذکر است شهید دکتر محمدعلی فیاض‌بخش پزشکی ایرانی و نخستین رئیس سازمان بهزیستی ایران و از اعضای کابینه محمدعلی رجایی بود که در بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

 ایشان بعد از آشنایی با پراکندگی سازمان‌های رفاهی و ‌توان‌بخشی کشور و نبود هماهنگی و کارآیی برنامه آن‌ها، لایحه تشکیل سازمان بهزیستی کشور را به شورای انقلاب پیشنهاد و با پی‌گیری شبانه‌روزی به کار سازمان‌دهی تشکیلات و بودجه و برنامه‌ریزی سازمان پرداخت. او سرانجام در کابینه شهید رجائی به عنوان وزیر مشاور و سرپرست سازمان بهزیستی کشور انتخاب شد و تا آخرین لحظه عمر شریف خود مشغول خدمت در این سنگر بود.

کد خبر 64812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد