در دیدار با مدیر امور اداری کارخانه آرتاویل تایر اردبیل صورت گرفت :
پیگیری اشتغال افراد معرفی شده برابر تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی استان با گروه

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از دیدار و گفتگوی صمیمی با مدیرامور اداری کارخانه آرتاویل تایر اردبیل پیرامون بکارگیری و استفاده از ظرفیت واستعداد های افراد جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، مدیرکل بهزیستی استان در جریان دیدار و گفتگوی صمیمی با مدیر اداری کارحانه صنعتی آرتاویل تایر اردبیل در رابطه با وضعیت بکارگیری افراد جامعه هدف و پیگیری امورات آنها گفت: بحمداله این مجموعه عظیم و صنعتی استان طی تفاهم نامه همکاری مشترک، تعدادی از افراد جامعه هدف و فرزندان آنان را جذب و به چرخه تولید و اشتغال وارده کرده است و ما به نوبه خود قدر دان حمایت های این واحد صنعتی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جذب و بکارگیری از ظرفیت های جدید مجموعه بهزیستی درکارخانجات و کارگاههای کار و تولید باشیم گفت: با توجه به آمار بالای افراد جامعه هدف  دارای قابلیت کار و تقاضاهای اشتغال و جذب مددجویان در واحدهای صنعتی، تولیدی با شناسایی افراد با استعداد، توانمند، متخصص و متعهد بتوانیم در زمینه اشتغال زایی این ولی نعمتان گامهای خوبی برداریم.

رضایی دربخش دیگر از سخنان خود اظهار کرد: اشتغال دغدغه اصلی جامعه و بخصوص مددجویان بهزیستی می باشد به همین منظور سازمان بهزیستی کشور تلاش می کند در کنار سایر وظایف حمایتی و تخصصی خود با ارائه مشوق های لازم راه های ایجاد اشتغال جامعه هدف خود را نیز هموار سازد.

وی هدف از دیدار با مدیر اداری کارخانه آرتاویل تایر را پیگیری اشتغال افراد معرفی شده برابر تفاهم نامه مشترک بهزیستی و مجتمع صنعتی آرتاویل تایر عنوان کرد و گفت: در همین رابطه با بکارگیری افراد جامعه هدف مشوق های حمایتی برای کارفرمایان  با پرداخت ۲۳% سهم بیمه کارفرمایی تا زمان بازنشستگی برای افراد دارای معلولیت و به مدت ۵ سال برای سایر مددجویان ارائه می شود.

وی اضافه نمود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال حداکثر ۲۰ نفر و پرداخت یارانه ارتقای کارایی افراد دارای معلولیت از دیگر خدماتی هستند که به کارفرمایان گروههای صنعتی ارائه می شود.

رضایی تعداد اشتغال یافتگان را ۴۶ نفر در کارخانه مذکور عنوان کرد و گفت: در سالجاری تعداد ۱۳۷۹ مورد تعهد اشتغال برای استان تعریف شده است که از این تعداد تا کنون اشتغال ۵۸۰ نفر محقق شده است.

کد خبر 64416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد