۱۳ واحد مسکن مددجویان بهزیستی افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از واگذاری  ۱۳ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سطح استان خبر داد و گفت: ۱۰ واحد روستایی و ۳ واحد شهری به مددجویان تحت پوشش واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در حاشیه مراسم افتتاح ۱۰ واحد مسکونی در شهرستان خدابنده که با حضور استاندار زنجان، امام جمعه و فرمانداراین شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۳۶ واحد مسکونی برای مدد جویان این شهرستان خریداری و احداث شده است و ۶۱ مورد نیز از کمک بلاعوض جهت اجاره مسکن برخوردار شدند  که  در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده که از این مبلغ ۶۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۸۰ میلیارد ریال هم تسهیلات بانکی است.
وی افزود: از واحد های مسکونی  واگذار شده در سال‌گذشته  به مددجویان، ۷۲ واحد  برای زنان سرپرست خانواده و  ایتام، و ۱۲۳ واحد برای معلولان یا خانواده آن ها اختصاص یافته است.
وی خاطر نشان کرد:برای احداث ۱۳واحد افتتاح شده در هفته دولت  هشتصد میلیون و ۴۶۴ هزار تومان پرداخت شده است و این خانوارها در مجموع از  ۳۳ میلیون تومان  معافیت های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی بهره مند شده اند.
حسینی تصریح کرد: ۳۲۰ مسکن ملی برای مددجویان تحت پوشش اختصاص داده شده است که از این تعداد ۲۰۵ واحد مساعدت دریافت نمودند.

کد خبر 64234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد