دشتی/ افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در روستای نودرار شهرستان دشتی همزمان با آغاز هفته دولت

در اولین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور فرماندار و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، بخشدار مرکزی،دهیار ، رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستانی صبح امروز چهارشنبه ۲ شهریور ماه یک باب منزل مسکونی خانوار دارای دو معلول در روستای نودرار شهرستان دشتی افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر،علی بحرانی فرماندار دشتی ضمن تبریک هفته دولت، بحث اشتغال و مسکن را یکی از مهمترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد و افزود: ایجاد و احداث مسکن برای معلولین یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که امروزه توسط بهزیستی با کمک دستگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های موجود می بایست پیگیری شود.
مرادزارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ساخت این واحد مسکونی  مبلغ ۲میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که مبلغ ۱میلیارد و دویست میلیون ریال بصورت کمک بلاعوض مسکن دو معلولی و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق خیرین و با همکاری دستگاه های اجرایی تامین و هزینه گردیده است.
زارع در ادامه افزود: طی یک سال اخیر بهزیستی شهرستان دشتی ۲۸ مورد ساخت مسکن مشارکتی ویژه واجدین شرایط را داشته است . همچنین در زمینه تعمیر مسکن، تعداد ۳ مورد تعمیر مسکن از اعتبارات دولتی و ۱۲ مورد تعمیر و ساخت مسکن با کمک خیرین و گروه های جهادی را داشته ایم.  
زارع در ادامه بیان کرد: طی عملکرد یکساله در خصوص کمک هزینه ودیعه مسکن ، تعداد ۲۳ مورد کمک هزینه بلاعوض و تعداد ۲۸ مورد تسهیلات ودیعه مسکن در اختیار افراد واجد شرایط متقاضی قرار گرفته است و در سال اخیر نیز سقف مبلغ ودیعه مسکن ۸۰۰ میلیون ریال می باشد.
در پایان زارع با اشاره به اینکه اداره بهزیستی به جهت پیشبرد اهداف خود و ارائه خدمات کمی و کیفی به جامعه هدف نیازمند ارتباطات برون بخشی با سایر دستگاه ها و نهاد ها می باشد، از همراهی و حمایت تمامی مسئولین و دستگاه های اجرایی، نهادها و گروه های جهادی و خیرین تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 64201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد