پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

.به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان  متن پیام به شرح ذیل است:

                 بسم الله الرحمن الرحیم

مولای متقیان حضرت علی (ع) می فرماید: ارزشمندترین مردم کسی است که با داشتن رفعت و مقام، فروتنی کند و با بزرگواری و ارجمندی، کوچکی نماید.
 
با انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ماه سال 1360، و شهادت دوتن از یاران دیرین امام خمینی(ره)،  شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر، انقلاب نوپای اسلامی با از دست دادن مردانی اهل علم و عمل و تقوا و وارستگی با سختی های تازه ای مواجه شد اما خدمتگزاری صادقانه ایشان در زمان حیات سبب گردید که هرساله به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و برنامه های آینده دولت، هفته اول شهریورماه به عنوان هفته دولت نام گذاری گردد. 

یادآوری تلاش های دولتمردانی که با تمام توان می کوشیدند در مسیر تعالی جامعه اسلامی صادقانه گام بردارند و مردم را به عنوان ولی نعمتان خود، ارج نهند، چراغ راه تمامی دولت های پس از ایشان بود. 

اکنون در آستانه فرارسیدن هفته دولت که امسال به عنوان هفته مردم نامگذاری شده است به خود متذکر می شویم که دولت به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارد با اتکاء به سرمایه های انسانی و سایر منابع در جهت تامین رفاه و امنیت عمومی گام بردارد و تلاش کند تا کشور مسیر رشد و تعالی را  بپیماید. حال آنکه در پیشگاه حق تعالی توفیقی بالاتر از خدمتگزاری به بندگان او نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران تلاشگر بهزیستی درسراسراستان تبریک عرض نموده و موفقیت وسربلندی همگان را در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم  عزیز ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


      دکتر مهران کریمیان
مدیر کل بهزیستی استان  خوزستان

کد خبر 64112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد