آموزش قلم زنی روی مس به کودکان کارزنجانی

سرپرست امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی قلم زنی روی مس ویژه ی جامعه هدف بهزیستی، کودکان کار و مادران کودکان کار در سطح مقدماتی و متوسط خبر دادو گفت: آموزش کسب و کار و رسیدن به استقلال مالی و خودباوری یکی از مهمترین راه های توانمند سازی است.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مریم کرمی با اشاره به اینکه این دوره   برای ۴۵ نفر از مددجویان برگزار شده است، افزود: در حال حاضر  ۱۵ نفر از این افرادپس از سه ماه آموزش موفق به فروش محصولات تولیدی و کسب درآمد شدند.  
وی با بیان اینکه قلم‌زنی در زنجان بین علاقه‌مندان به هنرهای دستی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: هنرآموزان در پایان  دوره آموزشی گواهینامه دریافت کرده  و در صورت ایجاد کارگاه خانگی می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای توسعه کارگاه استفاده کنند.
کرمی افزود : بدون شک، مساعدت و مشارکت جمعی دستگاه های همکار  بهزیستی نیز طبق وظایف تعیین شده در آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی مصوبه هیات وزیران، بهزیستی را در ارایة خدمات لازم و بهینه به این کودکان و خانواده هایشان یاری کرده، و زمینه را برای برداشتن گام های بلندی در خصوص فقر  زدایی اقتصادی و فرهنگی در میان  این خانواده ها فراهم می آورد.

کد خبر 64055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد