در رسانه | بهزیستی همدان خواستار بازگرداندن بیمارستان بهشتی است

ایسنا/همدان مدیرکل بهزیستی استان همدان با توجه به سفر رئیس جمهور به همدان، مطالبه‌گر بازگشت بیمارستان شهید بهشتی همدان به این اداره‌کل است.

محمدمهدی شاهقدمی در گفت‌وگو ایسنا، توضیح داد: بیمارستان بهشتی همدان ۱۴ سال است که در دست دانشگاه علوم پزشکی است در حالیکه تفاهم‌نامه اولیه دو ساله امضا شد و هنوز هم که هنوز است این بیمارستان تخلیه نشده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان را برای بیماران ضایعه نخاعی نیاز داریم، تصریح کرد: اداره کل بهزیستی استان همدان ۷۰ هزار مددجو در سطح استان دارد اما مکان واحدی برای مراجعه ندارند چراکه مراکز ما پراکنده است و مددجویان سرگردان هستند.

شاهقدمی افزود: اگر بیمارستان بهشتی به بهزیستی برگردد علاوه بر استقرار بخش اداری و تجمیع امور در آن محل، بخش ضایعه نخاعی برای درمان بیماران را راه اندازی خواهیم کرد و فضای سبز موجود را هم به پارکی برای معلولان تبدیل می کنیم.

وی خواستار برگرداندن بیمارستان شهید بهشتی به بهزیستی شد و اعلام کرد: درخواست کمک برای تجهیز، آماده سازی و راه اندازی آن پس از تحویل برای جامعه هدف بهزیستی را داریم.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان همدان، دانشگاه علوم پزشکی به بهانه اینکه هنوز اینجا بیمار داریم و بیمارستان آماده ای برای انتقال بیماران نداریم، حاضر به تخلیه نیستند این در حالیست که بیمارستان اکباتان آماده شده و در نهایت تا پایان امسال افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در تفاهم نامه اولیه قید شده بود که اجازه دهید بیمارستان اکباتان را تخریب و آماده کنیم، سپس بیمارستان بهشتی را تحویل می دهیم اما الان که این بیمارستان آماده شده افتتاح برای ۲۲ بهمن است، باز هم بهانه می آورند در حالیکه ما به این محل احتیاح داریم.

شاهقدمی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در حالی سخن از کمبود فضا برای تخلیه بیمارستان بهشتی می زند که علاوه بر داشتن بیمارستان مباشر، دارای بیمارستان امام خمینی(ره) بوده که تبدیل به مهمانسرا شده است.

وی در پایان بیان کرد: بیمارستان بهشتی در حال حاضر به بهانه کرونا به بیماران ضایعه نخاعی به صورت پراکنده خدمات ارائه می دهد.

کد خبر 62637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد