حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور در شورای معاونین بهزیستی استان

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور با حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: مرکز پذیرش می تواند با ارائه راهنمایی موثر امیدآفرینی کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با اقدامات و تمهیدات لازم کمترین نارضایتی را در بین مراجعان و جامعه هدف داشته باشیم

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شرح وظایف مراکز پذیرش بهزیستی گفت: داشتن دانش، مهارت، صبوری، خوش برخوردی،  امیدآفرین بودن در کنار خلاقیت و توانایی ارائه راه حل می تواند به ارتقا کمی و کیفی خدمات سازمان منجر شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای مراجعات مددجویان به ستاد بهزیستی کشور لازم است که کارشناسان مرکزپذیرش و ارتباطات مردمی با دستورالعمل های سازمانی آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند با انجام درست وظایف باعث کاهش تردد و مراجعات غیر ضروری به ستادها و وزاتخانه باشند.

امیری در پایان به استفاده از ظرفیت ها و منابع استان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات سازمان بهزیستی و وجود ظرفیتها و منابع قابل توجه در استان از جمله وجود تعداد خیرین و نیکوکاران فراوان در استان و همچنین تعامل و ارتباط با سایر دستگاه ها می توانیم بسیاری از مشکلات مددجویان و جامعه هدف را برطرف نماییم.

در ابتدای این جلسه ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با تشکر و ابراز خرسندی از حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در استان اصفهان گزارشی از اقدامات و تلاش های این اداره کل در خصوص ارائه خدمات به جامعه هدف ارائه داد و سپس اعضای شورای معاونین نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیتها به بیان مشکلات و نیازهای حوزه های تخصصی خود پرداختند.

لازم به ذکر است رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیرکل بهزیستی استان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی این اداره کل با تعدادی از مراجعان این دفتر دیدار چهره به چهره داشتند و به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور در شورای معاونین بهزیستی استان

کد خبر 62582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد