آیین واگذاری  ۱۳۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان بمناسبت هفته بهزیستی

در این مراسم که با حضور احمد رضا دالوند معاون عمرانی استانداری و مدیر کل بهزیستی استان و تنی چند از معاونین برگزار شد کلید خانه بصورت نمادین تحویل این خانواده شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی به نقل از خبرگزاری ایرنا مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: ۱۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان عادی و دارای ۲ معلول این نهاد همزمان با هفته بهزیستی در شهرستان های استان تحویل واجدین شرایط شد.

همایون عمودی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این تعداد واحد مسکونی، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف بهزیستی تامین و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد واحدهای بهره برداری شده، ۵۰ واحد مربوط به خانوارهای ۲ معلول است تصریح کرد: ۴۰ واحد در فاز دوم مسکن مهر خرم آباد ویژه خانوارهای ۲ معلولی و مابقی در سایر شهر و روستاهای استان تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر موضوعی به نام مددجوی پشت نوبت برای دریافت بلاعوض مسکن بهزیستی وجود ندارد و چنانچه پروانه ساخت صادر و شناژ انجام شود سهم بهزیستی به این افراد پرداخت خواهد شد.

عمودی زاده همچنین سهم تسهیلات هرکدام از این واحدهای بهره برداری شده را ۴۵ میلیون تومان برشمرد و گفت: تسهیلات واحدهای روستایی با محوریت بنیاد مسکن انقلاب و واحدهای شهری با اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و توسط بانک ها پرداخت شده است.

از آغاز نهضت مسکن مددجویان بهزیستی در لرستان طی سال ۸۷  تاکنون بیش از ۶ هزار واحد تحویل شده است.

کد خبر 61816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد