کامیاران | ۲۵ واحد مسکن مددجویان در موچش افتتاح شد

در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی و با توجه به اهمیت موضوع مسکن و سرپناه معلولین ، ۲۵ واحد مسکن معلولین و مددجویان به صورت نمادین در موچش افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، ۲۵ واحد مسکن معلولین و مددجویان با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار موچش ، رئیس و چندتن از پرسنل بهزیستی شهرستان کامیاران مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم حبیب الله ابراهیمی ؛ رئیس بهزیستی کامیاران ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تشریح برنامه های عمرانی این نهاد ، در خصوص ارائه خدمات عمرانی به مددجویان اظهار داشت : موضوع سرپناه مددجویان همواره یکی از دغدغه های مسئولان این نهاد حمایتی بوده و سازمان بهزیستی در کنار سایر خدمات خود ، همواره در خصوص مسکن و سرپناه معلولین ، خدمات بسیار قابل توجهی ارائه نموده است . 

کامیاران | ۲۵ واحد مسکن مددجویان در موچش افتتاح شد

وی در ادامه تصریح کرد : جهت ساخت این واحدها ، مبلغ ۴۵ میلیارد ریال هزینه گردیده که مبلغ دوازده میلیارد و پانصد میلیون ریال آن از طریق کمکهای بلاعوض سازمان بهزیستی تأمین شده است .

ابراهیمی در پایان ، با اشاره به اینکه مشکل مسکن معلولین در کنار تمامی مشکلات و نیازهای آنان پررنگ تر می نماید ، از تمامی نهادها و ادارات مربوطه درخواست نمود تا به منظور تحقق هرچه بیشتر خواسته های این سازمان و کاستن از بار مشکلات مددجویان در زمینه تأمین مسکن ، تلاش و پیگیری های خویش را بیش از پیش به کار گیرند .

کامیاران | ۲۵ واحد مسکن مددجویان در موچش افتتاح شد

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 61665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد