مدیر کل بهزیستی لرستان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد

بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی  مدیر کل بهزیستی لرستان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در شهرستان خرم آباد بود.

 به گزارش روابط عمومی همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بمناسبت نکو داشت هفته بهزیستی و چهل و دومین سال تاسیس این سازمان در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: افراد دارای آسیب معلولیت، نماد روشن و بارز اراده‌هایی هستند که با یاس و نا امیدی بیگانه ‌اند و نشان داده اند از تنگناها و تبعیض‌ها ترسی بدل راه نمی دهند. و از پای نمی‌نشینند تا این واقعیت را به اثبات برسانند که ناتوانی و محدودیت در اندیشه آنان جای ندارد و نگاه آنها به آینده ای سبز و روشن، پویا و با نشاط گره خورده است.

 همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت:  

 تردیدی نیست که توانمند سازی معلولان و ارتقاء سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی آنان تنها در گرو اقدامات سازمان بهزیستی نبوده بلکه بستر این توانمندسازی می بایست در سطوح مختلف جامعه و همیاری مجدانه سایر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای تصمیم‌ ساز و نظارتی فراهم می شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش استان سودآور و درآمدزاست.همایون عمودی‌زاده اظهار کرد: برای جامعه هدف سازمان بهزیستی استان آموزش مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای را در نظر گرفتیم.

وی بیان کرد: به دنبال اشتغال با ثبات و دانش‌بنیان برای مددجویان هستیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه لرستان در تولید گیاهان دارویی حرف برای گفتن دارد، افزود: در این راستا به کشت گیاهان دارویی (زعفران و موسیر) در استان ورود پیدا کردیم.

عمودی زاده اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که برای درآمدزایی مددجویان تحت پوشش در نظر گرفته شده پنل‌های خورشیدی و تولید برق است.

وی با اشاره به اینکه بازار فروش برق تولید شده از طریق پنل‌های خورشیدی وجود دارد، عنوان کرد: شرکت توزیع برق، برق تولیدی را از مددجویان خریداری می‌کند و نیاز به بازاریابی ندارد.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: این پنل‌های خورشیدی یکبار خریداری می‌شود و در قسمتی از پشت بام نصب می‌شود و برای مددجویان سودآور است.

عمودی زاده عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مددجویان را به سمت اشتغال دانش بنیان سوق دهیم و در راستای توانمندسازی آنها قدم برداریم.وی تصریح کرد: این توانمندسازی از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی به انجام خواهد رسید.

کد خبر 61147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد