در رسانه| در زنجان به‌اندازه استان‌های دیگر کودک کار نداریم/۱۸درصد تقاضای طلاق منجربه سازش شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: شهر هیدج در مناسب‌سازی معابر شهری، شهر بدون مانع است و اعتبارات خوبی از محل ستاد مناسب‌سازی به این امر اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلمان حسینی در نشست خبری بیست‌وسوم تیرماه_ با بیان اینکه در این هفته از اپلیکیشن ویژه ناشنوایان رونمایی می‌شود، اظهار کرد: اقدامات مختلفی شامل افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی و نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان در این هفته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی درحال‌حاضر واگذاری مسکن به مددجویان و استفاده از ظرفیت خیران را در دستور کار دارد، افزود: سه ماهه اول امسال ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان واجد شرایط واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: ۶۷۵ شغل در سال گذشته و امسال نیز ۱۳۹ شغل توسط بهزیستی زنجان برای مددجویان ایجاد شده است.

غربالگری اضطراب در ۱۵۰۰ کودک زنجانی
وی ادامه داد: جذب مشارکت‌های مردمی در سه ماهه اول امسال به میزان بیش از دو میلیارد تومان موضوع دیگری بوده، همچنین ۱۵۲ مورد مشاوره ژنتیک در سال جاری صورت گرفته است.

حسینی به انجام غربالگری اضطراب کودکان پنج تا شش سال اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ کودک غربالگری شدند.

وی به فعالیت دفتر پیشگیری از اعتیاد و سامانه تصمیم اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۱۸.۱۷ درصد زوجینی که برای طلاق مراجعه کرده بودند به صلح و سازش رسیدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان درخصوص پیگیری مناسب‌سازی شهری و اماکن عمومی گفت: در این موضوع جزو سه استان برتر هستیم و بسیاری از ادارات استان از جمله برق‌منطقه‌ای، فرودگاه، حج و زیارت، نوسازی مدارس به مناسب‌سازی توجه جدی داشته‌اند، وظیفه بهزیستی مطالبه‌گری است و دبیرخانه ما از باب پیگیری موضوع مناسب‌سازی رتبه برتر دارد.

در زنجان کودک کارتن خواب نداریم
وی از شهر هیدج به عنوان شهر بدون مانع یاد کرد و گفت: اعتبارات خوبی در ستاد مناسب‌سازی به این امر اختصاص داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه کودکان کار در زنجان همگی دارای خانواده هستند، گفت: در استان زنجان کودک خیابانی به اندازه‌ای که در سایر استان‌ها مشاهده می‌شود، نداریم.

حسینی تاکید کرد: در زنجان کودک کارتن‌خواب نداریم و شهروندان در صورت مشاهده می‌توانند با شماره ۱۲۳ تماس بگیرند.

کد خبر 60954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد