پیام تبریک مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

«دکتر عباسعلی اویسی» مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سال تأسیس سازمان بهزیستی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان؛ دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان، به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای «کرم الله وجهه» :

هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است  سازمان  بهزیستی  است.

فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان مهربانی ها، سازمان جهد و تلاش برای به ارمغان آوردن شرایط زیستی بهتر جهت آحاد مردم جامعه و سازمان حامی کودکان و بانوان سرپرست خانوار را به شادمانی گرامی می داریم. و مفتخریم به جهاد در صف نخست مقابله با آسیب های اجتماعی کشور.

گرامی می داریم یاد و خاطر بنیانگذار این سازمان شهید والامقام «دکتر محمد علی فیاض بخش» هم او که هم نفس با فقرا بود و با آنها می‌خندید، درد دل می‌کرد و می‌گریست، او که به حق نخست معمار این مهرستان بود. اکنون که چهل و دو سال از تاسیس سازمان بهزیستی می گذرد با شروعی دوباره برای بهتر زیستن هم میهنانمان تلاش افزون خواهیم کرد و میثاقی دوباره با آن شهید شاهد برای استواری در طریق خدمت خواهیم بست.

به جرات می توان گفت بهزیستی جامع ترین و تخصص محور ترین سازمان حمایتی کشور است، بهزیستی هماره با نگاه تخصص محور و تکیه بر اصل رازداری حرفه ای و توجه به کرامت جامعه هدف خویش در تلاش است تا باری ازدوش مددجویان خویش کم کند.

حال همراه با گام دوم انقلاب اسلامی ایران، سازمان بهزیستی نیز متخصص تر و جدی تر از پیش نیل به تحولی جدید دارد. رجاء واثق دارم در این راه پر نشیب و فراز و طریق خطیر با همدلی و تلاش مضاعف پرسنل متخصص و مهراندیش، خیرین و سازمانهای مردم نهاد همکار، منتصر و فخور خواهیم بود.

بدینوسیله بر خود لازم می دانم از تلاشها و مجاهدتهای شما همکاران فکور و ارجمندم، در اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، شهرستانهای تابعه و کلیه مراکز خدماتی زیرمجوعه این اداره کل قدردانی نموده مؤکداً خاطرنشان می کنم خدمت دراین نهاد مقدس توفیقی است که خداوند متعال به شایستگان و مقربینش عنایت می‌نماید و چه زیباست شکرانه این نعمت به خدمت، استواری قدومتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

دکتر عباسعلی اویسی

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 60876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد