پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت هفته بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان درمتن پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بهزیستی ( ۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه) گفت: خدمت باکیفیت،توانمندسازی جامعه هدف،آگاهسازی عموم مردم وارتقای جایگاه بهزیستی ازمحورهای اصلی فعالیت کارکنان این نهاد حمایتی -تخصصی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام سلمان حسینی به شرح ذیل است: 
بهزیستی متشکل ازخدمات متنوعی است که از پیش ازتولد تا دوره سا لمندی فرد را دربرمی گیرد.این سازمان در مسیر  بالندگی وارتقا خدمات گام بر می دارد و در سال جاری و درراستای بهترزیستنی دوباره تلاش خواهد نمود در مسیر ایجادبسترسازی مناسب جهت  ایجاد سلامت اجتماعی ، توانمند سازی و استقلال افراد و گروه های تحت حمایت همتی مضاعف داشته باشد .
 مهم‌ترین رسالت بهزیستی، توسعه عدالت اجتماعی وتسهیل زمینه استفاده ازامکانات موجود برای همه افراد به ویژه افراد دارای معلولیت و افراد توانخواه است .
 حمایت همه ‌جانبه از جامعه هدف، ارتقای فعالیتهای تخصصی و افزایش خدمات برای حل مشکلات، تسهیل شرایط مشارکت و حمایت مردم در بخش غیردولتی درقالب مشارکت‌های مردمی و بهینه سازی خدمات وکیفیت بخشیدن به آن‌ها با هماهنگی درون بخشی و برون بخشی در قالب بازسازی و تعامل از اهداف اصلی بهزیستی است .
 هفته بهزیستی یادآور پویایی و کوشش خستگی ناپذیری است که به پایان نمیرسد و چشم‌انداز بیکرانه تعالی را در هر نقطه و هر لحظه از حیات خویش جستجو میکنددر این راه، همراهی یاورانی صدیق و همدلانی مخلص که عشق به همنوع با تار و پود جان آنان پیوند خورده است؛ غنیمتی ارزشمند و فرصتی بی نظیر است که بهزیستی استان زنجان همواره از آن بهره مند بوده است.
باید اذعان داشت که نیروهای خدوم و تلاشگر این اداره کل همواره کمک رسانی به انسان ها را  محور و اساس زندگی خود قرار داده اند. 
اینجانب هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار بهزیستی، تلاشگران عرصه سلامت اجتماعی و ایثارگران مسیر دشوار بهتر زیستن صمیمانه تبریک عرض نموده و از تمامی کارکنان، مدیران، کارشناسان، روانشناسان ومددکاران بهزیستی و همچنین مراکز وشرکای اجتماعی وخیرین که رسالتی سنگین و حرفه ای را بر عهده دارند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.
سلمان حسینی
مدیرکل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 60753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد