در پویش عید تا عید همراه  بهزیستی باشید

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از فعالیت ۲۰پایگاه جمع آوری نذورات خیرین زنجانی خبر داد و گفت : با فرارسیدن دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر۲۰ پایگاه بهزیستی در سراسر استان، آماده جمع آوری نذورات، قربانی ذبح شده و دام زنده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی، تصریح کرد: هدف از اجرای این پویش جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان، بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی ادارات و مراکز سازمان ها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی است.

وی جمع آوری نذورات را براساس  پروتکل های بهداشتی، کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته های معیشتی و تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی هم استانی های خیر و مومن با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان عنوان داشت 

حسینی یادآور شد:  ۷ پایگاه در مراکز بهزیستی شهرستانهای تابعه و ۳ پایگاه نیز در مرکز استان که ۱ پایگاه در ستاد بهزیستی و ۱ پایگاه درمرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی، ۱ پایگاه در بهزیستی شهرستان زنجان، و ۱۰ موسسه خیریه تحت نظارت،  نذورات همشهریان را جمع آوری می کنند.

مدیرکل بهزیستی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰۶۶۵۵ و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

کد خبر 60461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد