برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس امورمالی بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی سرپرست بهزیستی استان، طی حکمی خلیل امیری را به عنون رییس جدید امورمالی بهزیستی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه رییس امورمالی بهزیستی با حضور سرپرست اداره کل و کارشناسان حوزه امورمالی در محل بهزیستی استان برگزار شد.

رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان، درآیین تکریم ومعارفه رییس امور مالی ضمن قدیر از زحمات چندین ساله رئیس سابق امورمالی استان در پیشبرد اهداف سازمانی بر لزوم تعامل، هم افزایی، همدلی و همراهی با سایر حوزه ها و رابطین شهرستانی تاکید کرد و گفت:  قطعاً تغییر پست ها و جایگاه ها بهانه ای برای ارتقاء سطح کیفی خدمات به ولی نعمتان سازمان منجر خواهد شد.

وی حوزه مالی را چشم و بازوی نظارتی سازمان عنوان کرد وگفت: بهینه سازی فرایندهای مالی و یکسان سازی اسناد مالی از جمله انتظاراتی هستند که مسئولان امور مالی و دست اندرکاران این حوزه بایستی نسبت به این قبیل موارد حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهند.

این مسوول همچنین پایبندی به قوانین ومقررات در حوزه مالی، استفاده حداکثری از نظرات و تجارب موفق در تسهیل منابع مالی،  شفافیت در ارائه عملکردها و ارتقاء جایگاه اداری ومالی و در نهایت کسب رضایت الهی و خدمت بی منت به مخلوقات را از دیگر انتظارت افراد جامعه هدف و سازمان مطرح کرد.

 گفتنی است در این برنامه از خدمات چندین ساله میر رضا قاسمی رییس سابق امورمالی تکریم و خلیل امیری به عنوان رییس جدید امورمالی بهزیستی استان معرفی شد.

کد خبر 59408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد