اختصاص ۱۰۹سهمیه رفاهی برای کارکنان بهزیستی ایلام در فصل تابستان

کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی ایلام از اختصاص ۱۰۹سهمیه رفاهی برای کارکنان این اداره کل در فصل تابستان امسال خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، "خداداد عبداللهی" با اعلام این خبر افزود: این سهمیه ویژه استفاده از امکانات مجتمع های رفاهی مشهد، تنکابن، بابلسر و خزر آباد است.

وی با ذکر اینکه از این تعداد ۶۵ سهمیه از طریق بهزیستی کشور اختصاص داده شده ادامه داد: علاوه بر این ۴۴ سهمیه خزراباد نیز متعلق به سوئیت های استان ایلام در خزر آباد است.

به گفته وی، استفاده از این سهمیه ها از اول تیرماه آغاز و تا دوم مهرماه ادامه داشته و مدت زمان استفاده هر دوره ۳ شبانه روز می باشد.

وی بیان کرد: کارکنانی که تمایل به استفاده از این امکانات داشته باشند هماهنگی لازم برای استفاده از خوابگاه ها در شهرهای مسیر تردد انجام خواهد گرفت.

عبداللهی با ذکر اینکه علاوه بر این چنانچه همکاران خارج از این سهمیه ها قصد مسافرت به سایر مناطق کشور داشته باشند با رایزنی انجام گرفته با مسولان رفاه ادارات بهزیستی سراسر کشور هماهنگی لازم انجام میشود گفت: همکاران ۱۰ روز قبل از سفر باید درخواست خود را به واحد رفاه ارایه دهند.

وی از سرپرست امور رفاهی و پشتیبانی و کارکنان حوزه رفاه بهزیستی کشور، کارکنان خدمات کارپردازی و مسولان و کارشناسان رفاه استان ها بخاطر همکاری در حوزه اسکان همکاران در اختصاص سهمیه ها و استفاده از خوابگاه ها تقدیر کرد.

وی همچنین از مدیر کل، معاون پشتیبانی و رییس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی ایلام به منظور هماهنگی ها و رایزنی های انجام گرفته برای بهره مندی کارکنان از امکانات رفاهی تقدیر کرد.

کد خبر 58391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد