تولدحضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت گرامیباد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی تولد حضرت معصومه و روز دختر راتبریک گفت

محسن توحیدی مقدم مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

میلاد پر نور و سرور کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) به ویژه خواهران گرانقدر خانواده بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پایان می یابد یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است. بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارند.با تبریک مجدد این میلاد فرخنده و آرزوی تندرستی و شادکامی برای مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی، از درگاه ایزدمنان برای همگان توفیق معرفت اهل بیت «سلام الله علیها» و بهره مندی از شفاعت این گوهر گرانقدر هدایت و سعادت را مسئلت دارم.

                محسن توحیدی مقدم

    سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 58086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد