بهزیستی گلستان ۲۱۴ مبتلا به ام.اس تحت پوشش دارد

سرپرست بهزیستی گلستان از تحت پوشش داشتن بیش از ۲۱۴ مبتلا به ام اس خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ سرپرست اداره کل بهزیستی استان گلستان گفت:  ۲۱۴ بیمار مبتلا به ام اس زیر پوشش مستمر و غیر مستمر حمایت های این اداره کل قرار دارند که از این تعداد ۱۵۹ نفر زن و ۵۵ نفر مرد هستند.

عارف کیائی افزود: بیماران مبتلا به ام اس با توجه به پیشروندگی این بیماری و یا معلولیت ناشی از آن  پس از تایید کمیسیون پزشکی این اداره کل با توجه به هزینه بالای درمان آنها زیر پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر این اداره کل قرار خواهند گرفت.

وی اظهارداشت: بیماران ام اس از خدمات مشاوره، توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی در مراکز طرف قرار با بهزیستی می توانند رایگان برای کاهش آسیب های خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: با پای کار آمدن مدیران و جزیره ای عمل نکردن بسیاری از مشکلات و دغدغه های این قشر با تامین اعتبارات حل خواهد شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان توزیع وسایل توانبخشی نظیر عصا، واکر، ویلچر و پرداخت کمک های درمانی را از جمله حمایت های این اداره کل از بیماران مبتلا به ام اس عنوان کرد.

هم اکنون از جمعیت ۱.۹ میلیون نفری گلستان ۱۲۰ هزار نفر زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان قرار دارند و این نهاد به حدود ۷۰ هزار نفر دیگر به صورت موردی خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 58004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد