شاهرود | بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از معاضدت حقوقی کانون وکلا

مسعود جهانسیر مدیر بهزیستی شاهرود از معافیت ۸ مددجو از پرداخت هزینه های دادرسی و بهره مندی ۱۱ توانخواه از وکیل معاضدتی خبر داد.              

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر با اشاره به اینکه  مشاوره های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و نابسامانی های اجتماعی در جامعه دارد گفت: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی به مددجویان جزو برنامه های بهزیستی شاهرود است که می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و پرونده های قضایی داشته باشد.     

                                                                                                                              

وی گفت: سازمان بهزیستی متولی بسیاری از مسئولیت های اجتماعی و سلامت جامعه است و هر فرد و نهادی می بایست در کنار بهزیستی، به اندازه توان خود این مسئولیت را عملیاتی کند و اگر این شرایط وکلا می توانند کمک شایانی هم به لحاظ ارائه مشاوره و هم رفع برخی از ابهامات به سازمان داشته باشند.                                                                                             

جهانسیر ضمن قدردانی از کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه به لحاظ تعامل و همکاری خوب با مجموعه بهزیستی شهرستان گفت: در سال گذشته ۸ مددجو از پرداخت هزینه های دادرسی معاف و ۱۱ توانخواه خدمات معاضدتی رایگان شامل رسیدگی به بحث طلاق،مشکلات مهریه، نفقه،کلاهبرداری و ..‌. را دریافت کردند.       

                                                                     

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به تصریح  قانون به موضوع معاضدت حقوق و قضایی، اظهار داشت: مددجویان بهزیستی که توان مالی ندارند، می توانند با دریافت معرفی نامه از بهزیستی از خدمات حقوقی و وکلای رایگان در رسیدگی به پرونده های قضایی بهره مند شوند.                                                                                                               

کد خبر 57750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد