سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان کنگاور منصوب شد

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در حکمی علیرضا مرآتی را بعنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کنگاور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان کرمانشاه شهاب حسینی در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی کنگاور که با حضور فرماندار ، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی  حدود ۱۵۰ نوع خدمت خدمت به جامعه هدف ارائه می دهد که این گستردگی فعالیت با توجه به مشکلات و اعتبارات محدود ،کار را بسیار سخت کرده است چراکه با این اعتبارات محدود نمی‌توان تمام نیازهای مددجویان را با توجه به نوع افراد تحت پوشش تامین کرد.

وی افزود: در شهرستان کنگاور نزدیک به ۲۳۰۰خانوار به‌صورت مستقیم تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده و تعداد ۱۰۷ خانوار نیز پشت نوبت قرار دارند که بیشتر این افراد نیاز به دریافت مستمری نداشته و دارای محدودیت‌های خفیف یا متوسط هستند که در این زمینه کنگاور از از آمار پایین تری نسبت به دیگر شهرستانها برخوردار است.

حسینی تصریح کرد: بهزیستی کنگاور درسال ۱۴۰۰ شرایط خوبی را تجربه کرد همچنانکه بر اساس سیاست های کاری مدیر کل محترم و معاونین وی مبنی بر ترویج عدالت اجتماعی سعی کردیم هر هفته مشکلات و مسائل شهرستان ها را رصد و نسبت به رفع آن اقدام کنیم که ا شهرستان کنگاور نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه سعی شده است نهایت همکاری از سوی این اداره کل در خصوص رفع مشکل مددجویان و افراد نیازمند کمک صورت گیرد از پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال کمک موردی به مددجویان کنگاوری در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی در خصوص تجهیز و راه اندازی مرکز کار درمانی این شهرستان نیز گفت: راه اندازی این مرکز یکی از مطالبات مجموعه مدیریتی استان است که تجهیز آن صورت گرفته و ان‌شاءالله با پیگیری مدیر جدید بزودی آغاز بکار خواهد کرد.

حسینی در ادامه از اعتیاد به عنوان یک معضل بسیار نگران کننده نام برد که همه شهرستان های استان کم و بیش با آن درگیر هستند که می طلبد برای کنترل و کاهش آمار در این حوزه همفکری و تلاش بیشتری از سوی سازمان های ذیربط انجام شود.

وی همچنین از سرپرست جدید خواست باهمراه کردن تمام دستگاه‌های همکار و بهره‌برداری از تجربیات آنها وظرفیت خیرین، بخشی از نیازهای جامعه هدف را از طریق شرکای اجتماعی پوشش دهد.

وی در پایان به دغدغه فرماندار کنگاور در حوزه عدم کفایت ۴مرکز مثبت زندگی در این شهرستان نیز گریزی زد و یادآور شد: سهمیه استان در زمینه راه اندازی این مراکز محدود است لیکن پیگیر افزایش این سهمیه هستیم که در صورت موافقت حتما با این شهرستان با دید ویژه خواهیم نگریست.

در پایان این مراسم از خدمات عیوضی تقدیر و علیرضا مرآتی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی کنگاور منصوب شد.

کد خبر 56624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد