شعار انقلاب اسلامی حمایت از مددجویان و افراد نیازمند است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی حمایت از مددجویان و افراد نیازمند بوده است، تاکید کرد: خوشبختانه این امر با تلاش‌های صورت گرفته محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سردار ابوالفضل طهماسبی  در آئین ضیافت در محضر ولی نعمتان که با همکاری بهزیستی و گروه های جهادی برگزار شد، اظهار کرد: سپاه در راستای وظایف خود تلاش می‌کند که در کنار نهادهای حمایتی برنامه اجرا کند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کمک به ساخت مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه در دستور کار قرار دارد و در این چند سال اقدامات متعددی صورت گرفته است، گفت: دستاوردهای انقلاب زیاد است و یکی از شاهکارهای امام راحل تاسیس نهادهای مختلف برای مانایی انقلاب بوده است.
سردار طهماسبی با بیان اینکه یکی از نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب سپاه است که دشمن همه جانبه به آن حمله می‌کند، اضافه کرد: سپاه خدمات بسیاری را در راستای دفاع از نظام و انقلاب انجام داده است.

وی در ادامه به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری اشاره کرد و گفت: تنها با حرف زدن شعار سال محقق نمی‌شود، بلکه باید با عمل کردن به شعار سال، آنرا محقق کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کارهای زیادی در جمهوری اسلامی دغدغه مسؤولان است، افزود: ما باید دغدغه‌ آسیب اجتماعی را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: باید جهاد تبیینی داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید دارند و امیدواریم بسیج فرمایش امام را به عنوان پاره تن مردم اجرایی کند.

کد خبر 55986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد