برگزاری پویش "در محضر ولی نعمتان" در مراکز بهزیستی آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی پویش "در محضر ولی نعمتان" در ستاد بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پویش "در محضر ولی نعمتان" با حضور پروین محمدپوری سرپرست بهزیستی استان، ادریس آقالو، مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و یاور باقری، معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا پروین محمدپوری سرپرست بهزیستی استان، به معرفی مراکز و اهم فعالیت های بهزیستی پرداخت و گفت: همت و حمایت گروه های جهادی ظرفیت مناسبی جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی است.

وی بااشاره به نقش تاثیر گذار خیرین در اجرا و پیشبرد برنامه ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه اعتبارات دولتی جوابگو نیست و حمایتهای مالی خیرین سبب افزایش کیفیت برنامه های فرهنگی می شود.

همچنین آقالو،مدیرعامل موسسه دارالحافظین استان بر لزوم هم افزایی بیشتر در اجرای برنامه های مشترک با بهزیستی در جهت ارتقا کیفی برنامه ها تاکید کرد و گفت: یک موسسه مردم نهاد است و هر چه میزان همکاری ها در اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر باشد، مطالبات نیز سریعتر به نتیجه خواهد رسید.

باقری،معاون فرهنگی حوزه هنری استان نیز اجرای برنامه های آموزشی،مذهبی توام با شور و نشاط برای مددجویان بهزیستی در ماه رمضان را جز اولویتها دانست و گفت: در این زمینه با کسب اطلاعاتی در خصوص مراکز تحت پوشش بهزیستی برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی در این مراکز انجام می شود.

در پایان مقرر گردید در قالب "پویش در محضر" ولی نعمتان، برنامه ای با حضور خانه های نگهداری فرزندان تحت نظارت بهزیستی استان اجرایی شود .

کد خبر 55714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد