دیدار سرپرست بهزیستی استان گیلان با امام جمعه شهرستان لنگرود

صبح روز سی و یکم فروردین ماه سرپرست بهزیستی گیلان سید مهدی خدمت بین دانا به اتفاق هیئت همراه با امام جمعه محترم شهرستان لنگرود حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی دیدار نمودند.

سید مهدی خدمت بین دانا در این دیدار به بیان گزارشی از عملکرد و خدمات قابل ارائه بهزیستی در راستای حل مشکلات جامعه هدف پرداخت وخواستار توجه ویژه به جامعه هدف بهزیستی و حمایت از فعالیتهای ارائه شده این سازمان شد.

وی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای متخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهره مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امام جمعه لنگرود نیز با تشکر و قدردانی از اقدامات بهزیستی لنگرود در حوزه های مختلف به نقش این سازمان در حوزه های مختلف اشاره و بر لزوم  استفاده از راهکارهای این سازمان به عنوان یک سازمان متخصص در حوزه آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

وی حل مشکلات معلولان و محرومان جامعه را نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط دانست.

کد خبر 55596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد