دیدار سرپرست بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان شفت

صبح روز بیست و پنجم فروردین ماه در نشستی سرپرست بهزیستی گیلان سید مهدی خدمتت بین دانا با فرماندار شفت ابراهیم طاهری جهت بررسی مشکلات مددجویان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان در خصوص عملکرد بهزیستی شهرستان ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی (مستمری بگیران ، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی و ارایه خدمات نگهداری توانخواهان) ، ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف شهرستان ،  رسیدگی به امورات و مشکلات  افراد دارای معلولیت و راهکار های رفع مشکلات مددجویان با فرماندار شهرستان ابراهیم طاهری  بحث و تبادل نظر کرد.

سرپرست بهزیستی گیلان همچنین خواهان نگاه ویژه فرماندار شهرستان در خصوص مساعدت در تسریع ساخت پروژه ۴۸ واحدی مسکن مددجویان شهرستان با کمک مشارکت های مردمی و خیرین برای این جامعه هدف شدند

فرماندار شهرستان شفت در این دیدار ابراز امیدواری کردند که با تمهیدات و تصمیمات  اتخاذ شده روز به روز  شاهد حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی باشیم و برای حل بهتر مشکلات خواستار همگرایی و همکاری بیشتر نهادها و ادارات شهرستان شدند.

در حاشیه این دیدار فرماندار شفت به همراه سرپرست بهزیستی گیلان از پروژه ۴۸ واحد مسکن مدد جویان بهزیستی شهرستان شفت بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 55206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد