زنجانی‌ها در پویش ضیافت مهربانی یاریگر مددجویان باشند

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین دیار کریمان پایتخت شور و شعور حسینی در پویش ضیافت مهربانی که تا عید فطر ادامه دارد، مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری کنند.

سلمان حسینی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع‌دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان، آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع‌دوستی در دل مددجویان از اهداف اصلی پویش ضیافت مهربانی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان بهزیستی حمایت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است، اضافه کرد: در طرح ضیافت مهربانی رمضان افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست در اولویت قرار دارند و در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک‌هزینه‌ معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع‌آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در راستای شفاف‌سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، گفت: مؤسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و این پویش با یاری مؤسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شود.

وی یادآوری کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

 این مسوول ادامه داد: در طرح ضیافت سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین و مردم استان زنجان جمع‌آوری و در بین ۱۰ هزار خانواده توزیع شد.

 طرح ضیافت مهربانی از ۱۴ فروردین چاری در زنجان آغاز شده است و تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 54993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد