نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی با مدیرکل جمع آوری و فروش املاک تملیکی برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر کل بهزیستی با مدیرکل جمع آوری و فروش املاک تملیکی استان در راستای کمک به تامین نیازهای اولیه و ضروری مراکز تحت حمایت بهزیستی، با قیمت پایه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی، در این نشست که معاون توسعه امور پیشگیری و معاون مشارکتهای مردمی و مسئول روابط عمومی، مدیر کل بهزیستی استان را همراهی می کردند بر لزوم تعامل و ارتباط دوسویه ادارات مذکور در راستای کمک به تامین نیازهای ضروری مراکز تحت حمایت بهزیستی استان با قیمت پایه تاکید شد.

 همایون عمودی زاده ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های بهزیستی تصریح کرد، بر اساس قانون وظیفه بهزیستی حمایت  از کودکان، زنان، سالمندان، افراد دارای معلولیت، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه همه انسانها از پیش از تولد تا زمان مرگ به خدمات بهزیستی نیازمند هستند، گفت: تمامی آسیب هایی که کف خیابان بصورت پنهان و آشکار وجود دارند به نوعی به سازمان بهزیستی مربوط می شود و آنچه در این میان آزار دهنده و درد آور است محدودیت منابع و اعتبارات است و این امر باعث می شود انگونه که شایسته و بایسته است نتوانیم به جامعه هدف خود خدمات مطلوب ارائه بدهیم.

 در این جلسه فرزاد رستمی مدیر کل جمع آوری و فروش املاک تملیکی استان ضمن قدر دانی از تلاش و مساعی مدیریت و پرسنل بهزیستی در راستای ارتقا سلامت اجتماعی و تلاش برای رفع فقر و محرومیت،گفت: مجموعه ما یک مجموعه خدمتگزار است و ما تمام سعی خود را در شرایط کنونی خواهیم کرد که اولویت را به نهادهای حمایتی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید بدهیم.

کد خبر 54752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد