شاهرود ا  دیدار سرپرست بهزیستی استان با امام جمعه شهرستان

منطقی با همراهی مسئول حراست اداره کل و رئیس شهرستان شاهرود با امام جمعه دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان به اتفاق مسئول حراست بهزیستی استان سمنان و بهمراه رئیس و کارشناس بهزیستی شهرستان شاهرود با امام جمعه شهرستان شاهرود دیدار داشتند. 

 حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان شاهرود در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ابراز خرسندی از این دیدار بیان داشت: خدمت در هر جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی مقدس است و علی الخصوص در سازمان بهزیستی که علاوه بر رفع نیازمندیهای عموم و مراجعین جامعه هدف باید از نیازهای ویژه ای برخوردار شوند. حجت الاسلام والمسلمین در ادامه بیان داشت این نیازهای ویژه جمعیت هدف سازمان بهزیستی است که همت و تلاش کارکنان خدوم بهزیستی را می طلبد که در جهت کنترل و کاهش آسیب پذیری آنان مددجویان تلاشی مضاعف داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین  امینی افزود فرهنگسازی و نوع نگاه به جامعه هدف بهزیستی از دیگر رسالت‌های خطیر بهزیستی است . وی در تصریح و تشریح شعار سال ۱۴۰۱ در بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی اظهار داشت:تمامی دستگاه‌های خدمتگزار باید خدمات خود را مبتنی بر بیانات رهبری بعنوان یک نقشه راه عملی کنند . قطعا با توجه به جمعیت هدف خاص بهزیستی و علی الخصوص معلولین انتظار می رود  توانمندی و معلولین در تولید و درآمد ملی بیش از پیش بدرخشد.

دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک ایام نوروز و تقدیر از فراهم نمودن این دیدار ضمن معرفی خود و رزومه کاری خود ابراز داشتند : بحمدالله اقدامات موثر و پایداری در چند سال اخیر در بهزیستی استان رغم خورده است ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و نیازمند تلاش بیش از پیش هستیم.

وی هدف از این دیدار را تبریک ایام، گزارش عملکرد، معرفی برنامه ها و رویکرد های بهزیستی ارائه دادند.

سرپرست بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن معرفی سازمان و معاونت های تخصصی اداره کل گزارشی از عملکرد بهزیستی استان داشته و تصریح کردند : بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن سیزده هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و سه هزار و ۲۴۳ نفر در حوزه توانبخشی که با در نظر داشتن ده هزار و ۹۳۷ نفر اعضای خانواده به بیست و هفت هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۷۸ نفر پرسنل در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

.

وی استفاده از ظرفیت موجود خود جامعه هدف در توانمندسازی مددجویان و استفاده از بنده کارشناسی متخصص و متعهد درون و برون سازمانی را یکی از راه های رسیدن به این مهم برشمرد.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهر مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشت.

 

کد خبر 54520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد