آرادان ا دیدار سرپرست بهزیستی استان سمنان با فرماندار شهرستان

دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان طی سفر به آرادان بهمراه هیئت همراه با فرماندار شهرستان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی با مهندس بشارت فرماندار  آرادان دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان سمنان را معاون توانبخشی، معاون توسعه و پیشگیری ، مسئولین حراست و بازرسی اداره کل و رئیس شهرستان همراهی می کردند.

در ابتدای این دیدار محمود منطقی سرپرست اداره کل  بهزیستی استان ضمن تبریک سال نو  ابراز داشتند : استراتژی سازمان بهزیستی کشور را پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و توانمند سازی جامعیت هدف برشمروه و افزودند : بهزیستی در ۴ حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی فعالیت دارد که تاکنون بحمدالله در تحقق سلامت اجتماعی گام های موثری برداشتند .

وی در ادامه گفت : بهزیستی شهرستان ۴۸۸مددجوی تحت پوشش دارد که قریب به۴۰۰نفر مستمری بگیر بهزیستی می باشند و ۹۸درصد خدمات بهزیستی از طریق سازمان غیر دولتی از جمله موسسات خیریه ارائه می شود که شهرستان نیز دارای ۳ موسسه خیریه می باشد.

محمود منطقی خواستار تعامل بیشتر با نهادها و سازمانهای اداری من جمله فرمانداری شده و دو اصل مهم در سازمان بهزیستی را مسکن و ایجاد اشتغال و برای مددجویان بیان و تصریح کردند : ​​​​​​ کمک به معلولین و مددجویان و خدمات به آنها سرلوحه کاری در بهزیستی است و در این راه باید از تلاش ها و زحمات کلیه همکاران تقدیر کرد که هدفشان فراهم نمودن آسایش و آرامش افراد تحت پوشش بوده و در این امر مهم از هیچ سعی و کوششی دریغ ندارند.

در این دیدار فرماندار آرادان ضمن قدردانی از تلاشهای بهزیستی در جهت رفع مشکلات جامعه هدف، خواستار نگاه ویژه بهزیستی استان به جامعه تحت پوشش در مناطق کم برخودار و برطرف نمودن نیازهای جامعه هدف بخصوص مسکن مددجویان شده و افزودند :​​​​​​ راه های ایجاد شده برای اشتغال مددجویان در برخی موارد دیده شده است و انتظار می روی بهزیستی بیش از پیش در این راه با دستگاهای مرتبط همکاری لازم را اجرایی کند .

کد خبر 54387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد