دیدار سرپرست بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان رودسر

صبح روز دومین فروردین ماه سال ۱۴۰۱ سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق دکتر عابدین قاسمیان معاون امور توانبخشی ، دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی و پیمان محمدی پور ریاست بهزیستی شهرستان رودسر با مهندس شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر دیدار و گفتگو کردند

در این دیدار سید مهدی خدمت بین دانا  با تقدیر از نگاه ویژه  فرماندار رودسر به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان در خصوص  ودیعه مسکن، اشتغال زایی ، باز توان سازی زنان سرپرست خانوار ، مهارت افزایی و ... پرداختند و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به ایتام و جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند و حمایت فرماندار را خواستار شدند.

مهندس شهاب زاده فرماندار رودسر بیان داشت : مجموعه بهزیستی بیش  از سایر دستگاه های دیگر با درد و رنج مردم مواجه هستند از این رو من از تلاشهای مجدانه شما و همکاران متعهد بهزیستی در جهت کاهش آلام مردم به ویژه جامعه هدف تشکر می کنم .

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در راستای ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه هدف بهزیستی خواهیم بود .

کد خبر 54155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد