مهدیشهر | بازدید سرپرست جدید فرمانداری از موسسه خیریه  خادم الحسنین

شیردل سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مهدیشهر  از موسسه خیریه خادم الحسنین بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، در روزهای پایانی سال مهدی شیردل سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مهدیشهر  از موسسه خیریه خادم الحسنین بازدید کردند .

در این بازدید که ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان  نیز حضور داشتند ،  به بررسی مشکلات افراد مقیم در مرکز و چگونگی ارائه خدمات به آنها ، نظارت بر بخش‌های مختلف موسسه پرداخته شد .همچنین به صورت جامع و کامل طرح مراقبین ،  نحوه ارائه خدمات در طرح مذکور  ، تعداد پرسنل و تعداد افراد بهره مند در این طرح  نیز معرفی شدند .

  سرپرست فرمانداری  اذعان داشتند :  در تلاش هستیم  به نحو احسنت از زحمات  کارکنان ، مسئول موسسه تقدیر وتشکر به عمل آید .

همچنین شیردل گفت : تلاش و برنامه ریزی در امر شناساندن مرکز و خدمات آن به مردم و به خصوص خیرین درجهت جذب مشارکت های مردمی بسیار مهم تلقی میشود .

موسسه خیریه خادم الحسنین تنها موسسه نگهداری و ارائه خدمات به بیماران روان مزمن (بانوان) در استان سمنان می باشد که از سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است و در حال حاضر با داشتن 25 نفر پرسنل به  ۶۷ بیمار اعصاب و روان به صورت شبانه روزی ارائه خدمات صورت میگیرد .  تامین منابع مالی به منظور  ارائه خدمات در این مرکز تا کنون  از طریق پرداخت یارانه سازمان بهزیستی ، کمک های خیرین بوده است .

کد خبر 54020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد