توزیع بیش از ۱۹۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید نوروز

سرپرست بهزیستی استان گیلان : بیش از ۱۹۰۰ بسته معیشتی در قالب پویش سخاوت (عیدانه ) به خانواده های تحت پوشش بهزیستی گیلان اهدا شد .

سید مهدی خدمت بین دانا گفت : تا کنون بیش از ۱۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۹۶۰۰ میلیون ریال از طریق کمکهای مردم خیر و نیکو کار در میان خانواده های تحت پوشش بهزیستی در سطح استان توزیع گردید.
وی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به منظور کمک به معیشت خانواده های تحت پوشش اقدام به جذب کمکهای مردم نیکوکار گیلان نمودیم تا بتوانیم بخشی از نیازمندیهای معیشتی اقشار کم برخوردارجامعه که تحت پوشش بهزیستی هستند را تامین نماییم.
در همین راستا با راه اندازی و فراخوان برای پویش "سخاوت  عیدانه "و  با  همکاری موسسات خیریه تحت نظارت و نیکو کاران گرامی، سبدهای معیشتی برای خانواده ها تهیه گردید . که از ۱۵ اسفند ماه به تدریج در میان آنان توزیع شد .
خدمت بین دانا گفت :میانگین ارزش  سبد های معیشتی یرای خانواده ها ۵ میلیون ریال بوده است . وی همچنین بیان داشت علاوه بر سبد معیشتی پوشاک عید نیز برای خانواده ها ،  توسط نیکوکاران تهیه شد که مجموع ارزش آن بالغ بر ۴۲۰۰ میلیون ریال بوده و همچنین ۱۱۳۰ میلیون ریال نیز نیکو کاران و موسسات خیریه بصورت نقدی به خانواده ها در این پویش کمک نمودند .
وی در پایان با تشکر از همه موسسات خیریه تحت نظارت و نیکوکاران عزیز و همکاران اداری که در اقصی نقاط استان برای این  پویش فعالیت نمودند توانستند در تامین بخشی از نیازمندی های اقشار تحت پوشش  و با حفظ کرامت آنان بهزیستی را همراهی کنند ، افزود : در مجموع تا کنون بسته های معیشتی ، پوشاک و کمکهای نقدی نیکو کاران قریب به ۱۵۰۰۰ میلیون ریال بوده که امیدواریم تا روز عید نوروز این مساعدت و همراهی های  مردم افزایش یابد

کد خبر 53944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد