برگزاری جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود در اداره کل بهزیستی لرستان

جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود در اداره کل بهزیستی لرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین یاری زاده از مبلغین موسسه خیریه زین العابدین شهرستان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، بمناسبت گرامیداشت ایام شعبانیه و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) جشن باشکوهی با حضور روحانیت و کارکنان بهزیستی در سالن اجتماعات سردار سلیمانی بهزیستی لرستان برگزار شد.

در این جلسه که همایون عمودی زاده، سرپرست بهزیستی لرستان و جمعی از دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت عاشقانه حضور داشتند. حجت الاسلام یاری زاده از مبلغین و روحانیون موسسه خیریه زین العابدین شهرستان قم ضمن تبریک این مناسبت فرخنده از زحمات مدیریت بهزیستی استان، امور فرهنگی و روابط عمومی تقدیر کرد و اظهار داشت؛ در توصیف ویژگیهای آن حضرت گفته شده است که شبیه ترین مردم از نظر خُلق و خَلق به پیامبر اکرم صلوات الله علیه است و سیره و روش او در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، همان روش و سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطها ر(ع) است.

حجت الاسلام در ادامه با بیان اینکه امام زمام (عج) آخرین امام شیعیان در ۱۵ ماه شعبان سال ۲۵۵ هجری قمری متولد شده اند گفت: دوران غیبت امام زمان (ع) دارای دو مرحله کوتاه مدت و بلند مدت است. که در اصطلاح صغری و کبری نامیده می شود.

این جلسه با مولودی خوانی و قرائت دعای سلامتی برای حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و نصب پرچم سبز مهدوی در محیط اداره به پایان رسید.

کد خبر 53706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد