پیام تبریک سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت ۲۱ اسفند الی ۲۱ مارس دهه سندروم داون

سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان در پیامی 21 اسفند الی ۲۱ مارس دهه سندروم داون را تبریک گفت

۲۱ مارس هر سال میلادی از سال ۲۰۰۵ توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روزجهانی سندرم داون نامگذاری شده است . این‌روز در ایران در اکثر سالها دقیقا مطابق با نوروز و اول فروردین ماه می باشد.

اینجانب ضمن تبریک‌این روز به همه ی افراد با سندرم داون استان گیلان و خانواده ها و همراهان و مربیان و یاورانشان،  تاکید می کنم سندرم داون یک بیماری نیست بلکه یک تفاوت است . تفاوتی به اندازه ی یک کروموزم اضافه که موجب عشق ومهربانی و صداقت و صفای این افراد میگردد. 

سازمان‌بهزیستی خدمات گسترده ای  برای این‌ افراد فراهم نموده ،  که با استفاده از حداکثر توان و ظرفیت و در نهایت موفقیت افراد با سندرم داون ، علاوه بر خدمات بهزیستی می بایستی از ظرفیت های اجتماعی و پتانسیل های منطقه ایی نیز به نفع این‌عزیزان استفاده کرد .

همچنین با تقدیر از عملکرد کانون های سندرم‌داون استان‌گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان‌، گسترش تشکل های مردم نهاد تخصصی سندرم داون در کشور ، موجب افزایش کیفیت و اعتلای زندگی این عزیزان در تمام کشور می شود .
 ماه اسفند به عنوان ماه آگاهی بخشی  موضوع سندرم داون به جامعه ایرانی است ، از همه ی فعالان‌اجتماعی و آحاد مردم‌ درخواست می شود " بیایید امسال همه ی ما صدای افرادی باشیم که با سندرم داون زندگی میکنند یا برای موفقیت و اعتلای زندگی آنها تلاش می نمایند. / روز جهانی سندرم داون بر تمامی فرشته های زمینی دیارمان مبارک‌باد

کد خبر 53567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد