نشست مشترک سرپرست بهزیستی خوزستان و مدیرکل استاندارد

صبح امروز، مدیرکل استاندارد خوزستان و هیأت همراه ضمن حضور در اداره کل بهزیستی خوزستان با سرپرست این اداره کل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،همکاری بیشتر اداره کل استاندارد و بهزیستی در بحث استانداردسازی اماکن عمومی و وسایل عمومی، به منظور استفاده افراد دارای معلولیت از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین دو طرف درباره همیاری و مشارکت در بحث مسئولیت اجتماعی و معرفی خدمات بهزیستی به شرکتها و بنگاه های تولیدی سطح استان برای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی داوودی ،مدیرکل استاندارد استان خوزستان در این نشست با تاکید بر اینکه پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان استاندارد در گرو تعامل بین دستگاهی است گفت: امیدواریم سندملی استاندارد با همراهی کلیه ذی نفعان و صاحب نظران در دستگاه های مختلف به ادبیاتی مشترک در سراسر کشور دست یابد.

مهران کریمیان  سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان نیز ضمن بیان  اینکه نوع کاردر بهزیستی مبتنی بر مددکاری و منابع اجتماعی است  عنوان داشت: آماده همکاری دو جانبه و تعامل برای خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف بهزیستی  هستیم.

کد خبر 53487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد