در رسانه|  شایسته گزینی، رویکرد اساسی در انتصابات سازمان بهزیستی است

همدان-ایرنا- مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه شایسته گزینی، رویکرد اساسی در انتصابات است، گفت: امیدواریم انتصاب جدید از بدنه بهزیستی در همدان بتواند همچون گذشته به استمرار خدمت رسانی منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا انجلاسی» روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه نیرویی که از درون سازمان عهده‌دار امور شود، تسلط و تجربه بیشتری را جهت پیشبرد اهداف دارد اظهار داشت: کسی که به عنوان سرپرست سازمان انتخاب می شود باید از بدنه سازمان و در بهزیستی کار کرده باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه هدف باشد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله وظایف سازمان های بهزیستی و خدمات اجتماعی کمک به بهبودگذران اوقات فراغت گروه های سنی مختلف در جامعه، کمک به خلق و تقویت شادی و نشاط اجتماعی، سلامت اجتماعی، کیفیت زندگی است.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی به تنهایی قادر به رفع یا کاهش مشکلات اجتماعی نیست و این سازمان به همکاری همه دستگاه ها و مسوولان نیاز جدی دارد.

انجلاسی با تاکید براینکه بهزیستی نیازمند مشارکت های مردمی و خیرین با استفاده از فناوری های نوین و هوشمندانه است، اظهار داشت: باید با الگوی گیری از شهیدان، از ظرفیت صندلی مدیریت برای خدمت به مردم به ویژه جامعه هدف سازمان بهره ببریم.

 سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان نیز در این آیین با اشاره به سخنان حضرت یوسف در زمان قبول مسولیت ها در زمان قحطی مصر، عنوان کرد: حضرت یوسف از دو ویژگی حافظ بیت المال بودن و کاردانی نام برد، مواردی که امروزه با عنوان تعهد نامیده می شود.

مسلم مخفی با بیان اینکه بهزیستی، مجموعه ای است که طعم شیرین خدمت در آن احساس می شود، گفت: باید با اقدامی جهادی در این مسیر وارد کار شد.

وی ادامه داد: بهزیستی در خط مقدم خدمت به مردم است و ما از این مجموعه حمایت خواهیم کرد.

سرپرست بهزیستی استان همدان نیز در این آیین با اشاره به پایان سال مالی عنوان کرد: از همه کارکنان سازمان می خواهم به صورت جهادی وارد شوند تا اسناد را به انجام برسانیم.

شایسته گزینی، رویکرد اساسی در انتصابات سازمان بهزیستی است

«محمدمهدی شاهقدمی» در تشریح برنامه های خود در بهزیستی عنوان کرد: باید مسائل را بشناسیم و با مشورت، راهکار ارائه و پیش رویم.

وی با تصریح بر اینکه بهزیستی، سازمانی تخصصی با ۷۰ هزار جامعه هدف است، گفت: انتظار است تا افراد در هر جایگاه سازمان بهزیستی به خوبی به وظیفه خود عمل کنند تا کارها را تخصصی، با تصمیماتی تخصصی پیش ببریم.

سرپرست بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه تصمیمات نباید قائم به شخص باشد، بر ارتقای اعتماد بین مددجویان و مددکاران تاکید کرد.

 شاهقدمی از تشکیل شورای مشارکت مردمی فعال و جذب خیرین در جهت اهداف بهزیستی خبر داد و گفت: این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد

وی بر لزوم تکریم ارباب رجوع ها تاکید کرد و گفت: باید بحث مناسب سازی در استان همدان پیگیری و دستگاه های مختلف پای کار بیایند.

شاهقدمی با تاکید بر اینکه قانون حمایت از معلولین را در استان همدان باید به طور کامل اجرایی کنیم اظهار داشت: قرار بر این است که بیمارستان بهشتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است، پس از اتمام بیمارستان اکباتان به بهزیستی بازگردد بدین ترتیب تلاش میکنیم در اولین فرصت، بیمارستان بهشتی به اداره کل بهزیستی همدان برگردد.

شایسته گزینی، رویکرد اساسی در انتصابات سازمان بهزیستی است

مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان همچنین در این آیین خاطر نشان کرد: شورای مشارکت های مردمی و مراکزی که به صورت برون سپاری خدمات بهزیستی را ارائه می دهند دو بال سازمان اند که باید مورد توجه قرار گیرند.

  «مهدی دیناری» ادامه داد: در طول خدمت تعداد ۳۰۰ مرکز شناسنامه دار شد.

وی با بیان اینکه هدف از فلسفه وجودی بهزیستی، توانمندسازی و بهزیستن است، اظهار داشت: سعی شد تا بارهای زمین مانده برداشته و مشکلات را رفع کنیم.

دیناری با بیان اینکه به ۱۸ ماه حضورم در بهزیستی افتخار می کنم، از جذب صدردصدی اعتبارات ۲۱۷ میلیارد تومانی اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت حقوقی و کاری کارکنان بهزیستی نیازمند توجه است.

دیناری با بیان اینکه اداره بهزیستی همدان املاک مناسبی دارد که میتواند درآمدزایی به همراه داشته باشد، گفت: واحد حقوقی و املاک در این اداره کل نیاز به کارهای تخصصی و ورود مناسب است.

وی گفت: از ۳۶ واحد مسکن ضایع نخاعی ها که از سال ۹۰ باقیمانده بود، ۲۶ واحد آن تحویل و باقی واحدها نیز به زودی به اتمام خواهند رسید.

در این آیین، از زحمات «مهدی دیناری» قدردانی و طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور «محمدمهدی شاهقدمی» به عنوان سرپرست بهزیستی همدان معرفی شد.

۴۶هزار و ۹۹۹ توان یاب در سطح استان همدان زیرپوشش خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 53434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد