دررسانه| تشکیل شورای مشارکت مردمی فعال در بهزیستی همدان

همدان- قلمنا- سرپرست بهزیستی استان همدان از تشکیل شورای مشارکت مردمی فعال و جذب خیرین در جهت اهداف بهزیستی خبر داد و گفت: این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدمهدی شاهقدمی با اشاره به پایان سال مالی عنوان کرد: از همه کارکنان سازمان میخواهم به صورت جهادی وارد شوند تا اسناد را به انجام برسانیم.

سرپرست بهزیستی استان همدان در تشریح برنامه های خود در بهزیستی عنوان کرد: باید مسائل را بشناسیم و با مشورت، راهکار ارائه و پیش رویم.

وی با تصریح بر اینکه بهزیستی، سازمانی تخصصی با ۷۰ هزار جامعه هدف است، گفت: انتظار است تا افراد در هر جایگاه سازمان بهزیستی به خوبی به وظیفه خود عمل کنند تا کارها را تخصصی، با تصمیماتی تخصصی پیش ببریم.

سرپرست بهزیستی استان همدان با تاکید بر اینکه تصمیمات نباید قائم به شخص باشد، بر ارتقای اعتماد بین مددجویان و مددکاران شد.

وی از تشکیل شورای مشارکت مردمی فعال و جذب خیرین در جهت اهداف بهزیستی خبر داد و گفت: این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

شاهقدمی بر لزوم تکریم ارباب رجوع ها تاکید کرد و گفت: باید بحث مناسب سازی در استان همدان پیگیری و دستگاه های مختلف پای کار بیایند.

شاهقدمی با تاکید بر اینکه قانون حمایت از معلولین را در استان همدان باید اجرایی کنیم، به وضعیت بیمارستان بهشتی اشاره کرد.

وی در این راستا اظهار کرد: قرار بر این است که بیمارستان بهشتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است، پس از اتمام بیمارستان اکباتان به بهزیستی بازگردد بدین ترتیب تلاش میکنیم در اولین فرصت، بیمارستان بهشتی به اداره کل بهزیستی همدان برگردد

مهدی دیناری در ادامه با تاکید بر اینکه دو بال اصلی دارد، عنوان کرد: شورای مشارکت های مردمی و مراکزی که به صورت برون سپاری خدمات بهزیستی را ارائه می دهند، این دو بال اند که باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل سابق بهزیستی همدان ادامه داد: در طول خدمت تعداد ۳۰۰ مرکز شناسنامه دار شد.

وی با بیان اینکه هدف از فلسفه وجودی بهزیستی، توانمندسازی و بهزیستن است، اظهار کرد: سعی شد تا بارهای زمین مانده برداشته و مشکلات را رفع کنیم.

دیناری با بیان اینکه به ۱۸ ماه حضورم در بهزیستی افتخار میکنم، از جذب صدردصدی اعتبارات ۲۱۷ میلیارد تومانی اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت حقوقی و کاری کارکنان بهزیستی نیازمند توجه است.

دیناری با بیان اینکه اداره بهزیستی همدان املاک مناسبی دارد که میتواند درآمدزایی به همراه داشته باشد، گفت: واحد حقوقی و املاک در این اداره کل نیاز به کارهای تخصصی و ورود مناسب است.

وی در پایان گفت: از ۳۶ واحد مسکن ضایع نخاعی ها که از سال ۹۰ باقیمانده بود، ۲۶ واحد آن تحویل و باقی واحدها نیز به زودی به اتمام خواهند رسید.

در این آیین، از زحمات «مهدی دیناری» تقدیر و طی حکمی «محمدمهدی شاهقدمی» به عنوان سرپرست بهزیستی همدان معرفی شد.

کد خبر 53431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد