کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان

کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان در محل استانداری و با حضور ارگانهای متولی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

      صبح امروز مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ جلسه کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان جهت کودکان زیر ۱۸ سال در محل سالن جلسات استانداری به ریاست دکتر خاکشور سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جهت پیگیری مصوبات جلسه سال قبل (۱۳۹۹/۱۰/۲۹) برگزار گردید.

    جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دکتر محمد شجاع آغاز گردید.

در ادامه جلسه دکتر خاکشور با تشکر از ارگانهای شرکت کننده در جلسه ضمن تاکیید بر ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابان از همه ارگانهای حاضر خواستار جدیت و تلاش حداکثری در این امر را داشت.

دکترشجاع ،مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی ضمن تشکر از حاضرین در جلسه اعلام داشت ،بهزیستی به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و خواستار یک هم افزایی در زمینه حل مشکلات کودکان کار و خیابان شد.

وی در ادامه افزود با توجه بازدیدهایی که از محل نگهداری کودکان کارو خیابان داشته ام نقایص ملکی و ساختاری مشهود است وبا توجه به مالکیت ملک که در اختیار شهرداری میباشد،در خواست نمود شهرداری باتوجه به نزدیک بودن سال نو هرچه سریعتر نسبت به رفع نقایص موجود در مرکز کودکان خیابانی اقدامات لازم را انجام دهد.

دکتر شجاع در خصوص مشکلات بیمه ای مددجویان نیز در خواست نمود با توجه به موارد گاها بستری اورژانسی و درمان مددجویان سازمان بیمه تمهیدی بیاندیشد تا چنین مواردی بدلیل نداشتن بیمه متحمل هزینه برای سازمان بهزیستی نشود.

در ادامه  جلسه مصوبات سال قبل بررسی و ارگانهای مربوطه به توضیح گزارش دراین زمینه پرداختند. 


کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان


کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان

کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان


کد خبر 53229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد