ارایه خدمات به جامعه هدف بهزیستی امید آفرین باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در دیداربا سرپرست بهزیستی استان گفت : ایجاد امید در مددجویان و ارایه خدمات به موقع و امید آفرین در بهبود شرایط زندگی این قشر موثر است.

وی عنوان کرد: بهزیستی  می تواند با پیگیری در زمینه توانمند سازی ،حمایت از رعایت قانون استخدام افراد دارای معلولیت،دسترسی به فرصت های برابر و توزیع عادلانه خدمات در جامعه امید آفرین باشد.

رفیعی با بیان اینکه خدمت به محرومین و آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت شغل بزرگان ، اولیا و انبیاست، افزود: مناسب سازی معابر و اماکن عمومی با وضعیت مطلوب فاصله بسیار دارد و فرهنگ سازی وایجاد زیر ساخت ها در بهبود وضعیت تردد معلولین در شهر تاثیر گذار است .

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف گذاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص فرهنگ سازی  و بسیج ادارات مرتبط در کنار شناخت درست وضعیت موجود ،ریشه یابی علل آسیب ,تکمیل اطلاعات پایه و شناخت کامل و انجام پروژه ای فعالیت می تواند در پایان سال امار دقیق کاهش آسیب های اجتماعی در زمینه های مختلف چون طلاق ،خودکشی و....را نمایش دهد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی می تواند موتور محرکه کاهش آسیب های اجتماعی در دستگاههای همکار باشد، عنوان کرد: عزم جدی در کاهش معتادین متجاهر باید شکل بگیرید و کمبود اعتبارات نباید مانع انجام کار گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: وجود تحول خواهی ،خلاقیت و یافتن راه حل های گره گشا در مدیران جهادی و جوان می تواند در کنار بهره گیری از همه ظرفیت ها و استفاده از راهکارهای قانونی در کاهش مشکلات و افزایش خدمات موثر باشد.

کد خبر 53213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد